Thursday 13 October 2011

هشدار منبع حکــومتی : تکرار وقایع تونس در ایــران


هشدار منبع حکومتی: تکرار وقایع تونس در ایران

سایت دیگربان: خبرگزاری «اهل بیت» با انتقاد از برخورد خشونت‌بار پلیس قم با مردم و طلبه‌های این شهر٬ به مقام‌های جمهوری اسلامی نسبت به تکرار وقایع تونس در این شهر و سراسر ایران هشدار داد.
هشدار این سایت روز چهارشنبه (۲۰ مهر) پس از برخورد خشونت‌بار پلیس با طلبه موتور سواری که مدارک وسیله نقلیه خود را به همراه نداشته٬ داده شده است.
این سایت نوشته که پلیس برای بازداشت این طلبه از باتوم و گاز اشک‌آور استفاده کرده و پس از ضرب و جرح٬ اقدام به انتقال وی به بازداشتگاه کرده است.
آن‌طور که این خبرگزاری اعلام کرده است٬ در پی این برخورد خشونت‌بار٬ گروهی از مردم و طلبه‌های شهر قم با تجمع مقابل کلانتری محل بازداشت این طلبه٬ نسبت به این برخورد اعتراض کرده‌اند.
این سایت در پایان هشدار داده است: «یادمان باشد که حدود یک سال پیش، یک جوان که از برخورد تند مأموران پلیس به تنگ آمده بود در تونس خود را سوزاند و جهان را به آتش کشید.»
این برای نخستین‌بار است که یک خبرگزاری مذهبی٬ از شدت برخورد نیرو‌های پلیس با مردم و طلبه‌های قم و سایر شهر‌های ایران خبر داده و نسبت به بروز اعتراض‌های اجتماعی در جمهوری اسلامی هشدار می‌دهد.
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed