Monday 10 October 2011

جمهــوری اسلامی و جنگ اینترنتــی با غرب



جنگل اینترنت و نوع کنترل آن
جمهوری اسلامی و جنگ اینترنتی با غرب
ما تروریست برای دفاع مقدس تربیت میکنیم
حسن عباسی و حجت وحیدی دو مهره اصلی گروه خرابکاری در اینترنت
اشپیگلدر ایران سه گروه اسلامی با یکدیگر میجنگند
در ماه سپتامبر دومین کنفرانس سیبر حزب الله (Cyber-Hisbollah ) در ایران تشکیل شدطبق گزارشی که روز گذشته در آلمان منتشر شد، افراد هاکر های کامپیوتر حزب الله لبنان و اسلامیست ها تصمیم گرفتند زیر عنوان جهاد مقدس با اروپا و آمریکا مبارزه کنند، در جلسات این به اصطلاح کنفرانس حسن عباسی مغز سیاسی سپاه پاسداران نیز شرکت داشت.

افرادی که در این کنفرانس شرکت کردند فعالان جهاد سیبر "Cyber-Jihad-Aktivisten" بودند و گزارشگر آلمانی در این زمینه مینویسد، حجت وحیدی رئیس کمیته تازه تشکیل شده»کمیته استراتژی جهاد مقدس در اروپا« نیز در جلسات این کنفرانس حضور داشت و اظهار داشت ما سلول‌های اسلامی در اروپا تشکیل داده‌ایم و از این طریق با غرب که مخالف اسلام است مبارزه خواهیم کردگزارشگر آلمانی در گزارش خود اضافه میکند، حجت وحیدی مدتها ناپدید بود و کسی محل اقامت وی را نمیدانست اما گفته میشد در یکی از کشور های اروپا اقامت داردوی هم چنین اظهار داشت ما در کشور های اروپا اتحادیه مسلمانان اروپا را تشکیل داده‌ایم و با افراد این اتحادیه به مبارزه با اسلام آمریکایی و اروپایی خواهیم پرداختاین هسته های اسلامی هم‌اکنون مشغول فعالیت هستند و مبارزه را آغاز کرده اند.
حسن عباسی که موعظه های نفرت او بر علیه اسرائیل و غرب معروف است مرکز دکترینال آنالیز "Doctrinal Analysis Center" را در تهران اداره میکند وی اظهار داشت اگر آمریکا و اروپا تصور میکنند اینترنت ایران را کنترل میکنند ما هم در شرایطی هستیم کلیه اینترنت های غرب و اروپا را کنترل کنیموی گفت ما مدتها است جنگ غیر موازی را با غرب شروع کرده‌ایم و آن هم نبرد از طریق افزایش افراد برای عملیات تروریستی در اینترنت است.
سازمان مزبور 14 گروه کار تشکیل داده و »دفاع مقدس اروپا« نام دارد.

نشریه و ام گروپ از دوسلدورف گزارش داد، رابطه آمریکا با پاکستان بسیار وخیم است و آن هم بیشتر برای نزدیکی این کشور به ایران و افغانستان است که هردو مرکز تربیت تروریست هستند و کار به جایی کشیده که در شو های تلویزونی پاکستان خبر از حمله احتمالی آمریکا به این کشور میدهندایران مزتب در حال تهدید و همکاری با پاکستان است و ورود و خروج تروریست ها در مرز این دو کشور امری است عادی.

نشریه اشپیگلخطر ایران روز به روز بیشتر احساس میشود، گردانندگان این کشور در حالی که در سه بخش، طرفداران خامنه ای، طرفداران احمدی نژاد و شیعه‌های افراطی بجان یکدیگر افتاده اند، دست از تهدید غرب بر نمیدارند مرتب موعظه نفرت میکنند.
معلوم نیست عاقبت این درگیری‌ها به کجا میانجامد اما در هر شرایطی که درگیری‌ها بصورت خشن تری درآیند، ملت ایران زیان میبیند.
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed