Wednesday 23 November 2011

بخشی ازپیشگفتار کتاب ( نسیم دگـر گونی ) بقلـم رضا پهلـوی









با نگارش این کتاب امید دارم که هم میهنانم در هر جای دنیا که باشند بدور از پیش 
فرض ها و پس از آشنائی مستقیم با اندیشه هایم به نقد و ارزیابی آن بپردازند
نقش و مسئولیت من هیچ یک بر حول این محور نمی چرخد که پیشاپیش در مورد 
برنامه های اجتماعی اقتصادی و سیاسی که در دهه های آینده منافع ایران را تامین
خواهند کرد تصمیم گیری کنم .
این کتاب به آینده وطنم . به هم میهنانم بویژه نسل جوان امروز کشور تعلق دارد .
یکایک ما ایرانیان بهترین ها را برای میهن خود آرزو میکنیم .
اگر چه برای دستیابی به این آرمانها اندیشه و دیدگاهمان یکسان نیست . در این برهه
از زمان کشور ما با اوضائی غم انگیز رودر روست . سرزمین ما امروز در یوغ حکومتی دین سالار در منجلابی از واپسگرائی کهنه پرستی افراط و اقتدارگرائی و در
مردابی از فقرفساد و خشنونت فررفته است . این در حالیست که ایرانیان در هر کجا 
که هستند صمیمانه سعی برآن دارند که میهن خود را از قعر این تاریکی رها ساخته 
و تجددو نوگرائی را به سرزمین خود باز گردانند با بهره گیری از استعدادهای نهفته
در سیرت نو اندیش ایرانی همه ما آینده ئی برای مملکت خود ترسیم میکنیم که بازتابی
ازآرمانهای ملی ماست .
من به این نکته باوری استوار دارم که برای یک تصمیم گیری مسئولانه ما ایرانیان 
باید حتی المقدور با اندیشه ها و دیدگاههای گوناگون آشنا شویم . این کتاب دقیقا بـــه
همین منظور نوشته شده تا نه تنها هم میهنانم بلکه سایر علاقمندان را نیز از آرمانهای
خود برای آینده ایران آگاه کنم .
.
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed